FAQ

FAQ

Hvor sent kan en reservation foretages?

Reservation skal foretages mindst 6 timer før påregnet ankomsttid.

Hvor langt ud i fremtiden kan der reserveres?

Der er åben for reservation 1 år frem.

Kan en reservation annulleres?

Ja indtil 24 timer før påført ankomsttid.

Kan en reservation ændres?

Ja indtil 24 timer før påført ankomsttid. Med forbehold for udsolgte datoer eller P-områder.

Kan der reserveres handicappladser?

Handicappladser kan ikke reserveres.

Hvor ofte ændres priserne på parkeringspladserne?

Vores parkeringspriser overvåges konstant for at sikre, at vi tilbyder den bedst mulige pris. Dette betyder, at vores priser ændres, så tilbud er kun gyldige på reservationstidspunktet.

Hvor vigtigt er mit bilregistreringsnummer, når jeg foretager en reservation?

At have dit rigtige nummer i din reservation hjælper os virkelig med at hjælpe dig. Nogle af vores parkeringspladser bruger nummerpladegenkendelsesteknologi, så hvis vi ikke har dit rigtige bilregistreringsnummer, kan det give problemer.

Hvordan kan jeg få min reservationsbekræftelses-e-mail sendt på ny?

Log blot på Administrer min reservationsside, hvor du finder en knappen "Send igen bekræftelses-e-mail" øverst på siden. Husk at kigge i uønsket post eller mappen reklamer.

Hvad sker der, hvis jeg vil medbringe en anden bil end den oprindelige registrerede?

Log ind på Administrer min reservation, og klik på 'Ændr reservation'. Klik derefter på "Ændr" ved siden af bilregistreringsfeltet, og indtast det nye registreringsnummer.

Hvad sker der, hvis min returflyvning er forsinket?

Hvis din flyvning er forsinket, og du går over udgangstiden for din reservation, debiteres du for en ekstra dag til bomprisen. Der er lagt 4 timer ind som buffer til små forsinkelser.