FAQ

FAQ

Hvor sent kan en reservation foretages?

Reservation skal foretages mindst 6 timer før påregnet ankomsttid.

Hvor langt ud i fremtiden kan der reserveres?

Der er åben for reservation 1 år frem.

Hvad hvis jeg ankommer tidligere end forventet?

 

Ja, du kan ankomme 4 timer før.

 

Du skal dog være opmærksom på, at påbegynder du din reservation tidligere end bestilt, vil udkørselstidspunktet afkortes tilsvarende.

Kan en reservation annulleres?

Ja, indtil 24 timer før påført ankomsttid.

Kan en reservation ændres?

Ja, indtil 24 timer før påført ankomsttid. Med forbehold for udsolgte datoer eller P-områder.

Hvad sker der, hvis der medbringes en anden bil end den oprindelige registrerede?

Det er vigtig at nummerplade passer med bilen der ankommes i, da det er nummerpladen der udsteder P-billetten. Log ind på "Administrer min bestilling"' via bestillingsbekræftelsen, eller gå til hjemmesiden og tryk på feltet "Ændrer min bestilling" gå ind på bookingen og tryk på "Ændre nummerplade" og indtast det nye registreringsnummer.

Kan der reserveres handicappladser?

Handicappladser kan ikke reserveres.

Kan BroBizz benyttes til reservation?

BroBizz kan ikke benyttes til reservation.

Hvor ofte ændres priserne på parkeringspladserne?

Vores parkeringspriser overvåges konstant for at sikre, at vi tilbyder den bedst mulige pris. Dette betyder, at vores priser ændres, så derfor er tilbud kun gyldige på reservationstidspunktet.

Hvordan kan bekræftelses-e-mail blive sendt på ny?

Log på "Ændrer min bestilling" som findes øverst på forsiden, hvor du finder en feltet "Gensend bestillingsmail". Husk at kigge i uønsket post eller mappen reklamer.

Hvad sker der, hvis min returflyvning er forsinket?

Hvis din flyvning er forsinket, og du går over sluttiden for din reservation, debiteres du for en ekstra dag til bomprisen.